Het laatste verenigingsnieuws

Uitslag wedstrijd 8 " Visser van het jaar"

publicatiedatum: Maandag, 17 september 2018

Afgelopen zondag, 16 september, werd de 8ste tevens laatste wedstrijd van de competitie "Visser van het jaar" gevist. Er waren 4 afmeldingen. De aanwezige vissers hadden om 7 uur geloot en gingen de stek opbouwen. Het was een mooie nazomer ochtend, wat dauw in de ochtend maar de zon kwam er goed door. In de tabel staan de resultaten van de wedstrijd

Uitslag wedstrijd 7 " Visser van het jaar"

publicatiedatum: Maandag, 17 september 2018

Zondag, 9 september, werd de 7de wedstrijd van de competitie "Visser van het jaar" gevist. Er waren 3 afmeldingen. De aanwezige vissers hadden om 7 uur geloot en gingen de stek opbouwen. Het was weer de eerste wedstrijd na het zomerreces en ook na de botulisme epidemie. het was afwachten waar de vis zich ophield. Op alle stekken was het prima vissen maar er waren uitschieters. In de tabel staan de resultaten van de wedstrijd

Rabobank Clubkas Campagne!

publicatiedatum: Maandag, 17 september 2018

HSV Veghel heeft zich dit jaar weer ingeschreven voor de Rabobank Clubkas Campagne Uden Veghel.Onze leden bepalen de verdeling van het geld Leden stemmen op hun favoriete clubs. In de periode van 1 oktober t/m zondag 19 oktober 2018 beslissen de leden van de bank hoe de bijdrage wordt verdeeld. Leden die voor 1 september 2018 lid zijn van de bank, kunnen tijdens deze editie nog meestemmen. Dus help de club als u lid bent van de Rabobank een stem aan onze club te geven zodat we de clubkas kunnen aansterken voor bijvoorbeeld visuitzetting, verbetering van de steigers enz. Ook familie, vrienden, kennissen en buurtgenoten aansporen om te gaan stemmen. Hartelijke dank voor jullie stem Het bestuur van HSV.

Einde periode botulisme in visvijver Het Ven in Veghel

publicatiedatum: Maandag, 17 september 2018

Sinds een week heeft de HSV Veghel in overleg met de Gemeente Meierijstad en advies van Waterschap Aa & Maas besloten de waarschuwingsborden te verwijderen. We adviseren nog steeds je handen na aanraking met het water en ook de gevangen vis goed droog te maken. Daarmee is de kans van nog mogelijk contact verkeerde bacteriën uit te sluiten.

Uitslag Browning koppelwedstrijd

publicatiedatum: Zondag, 22 juli 2018

De eerste Browning koppel wedstrijd van dit jaar werd gevist vanaf 8 uur. Het was een zonovergoten dag met af en toe een zeer welkom briesje. Er hadden zich 14 koppels aangemeld (waaronder enkele oosterburen) die in 5 vakken werden verdeeld, helaas was er 1 afmelding. Hierdoor was er kans op een vakoverwinning vergroot en werden alleen de beste stekken voor de wedstrijd ingebracht. Alleen de 1ste plaats per vak heeft prijs. De vangsten in de ochtend waren minimaal. Hier en daar werd een karper gevangen maar over het algemeen moest men zich tevreden stellen met een paar voorntjes. Rond de middag werd er gepauzeerd in 2 delen zodat men op de stek door kon vissen. Door de droogte van de afgelopen maanden was de waterstand met maar liefst 60 - 70 cm gezakt wat natuurlijk het margin vissen lastig zo niet onmogelijk maakt op sommige stekken. In de namiddag kwam er meer bewolking opzetten waardoor het azen van de vis mogelijk zou verbeteren. Om 17:00 uur klonk het eindsignaal en kon men de vis ter weging aanbieden.

Welkom

Vacatures