Feestavond

Maandag, 3 december 2018

Afgelopen zaterdag was de feest avond succesvol verlopen.

Er werd veel gelachen onder het genot van een drankje en een hapje. Er was een frietkraam geregeld zodat iedereen wanneer hij of zij zin had een frietje uit een puntzak kon scoren of een keuze kon maken uit diverse snacks.

Daarna werd het tijd de vrijwilligers van 2018 in het zonnetje te zetten:

Walter en Kevin werden in het zonnetje met een mooie bierpakketten voor hun inzet en hulp bij m.n. de viscursussen voor de jeugd. Voor onze vereniging is het van groot belang dat er nieuwe aanwas komt en door de inzet van deze 2 mannen worden de jongens en meisjes ge├źnthousiasmeerd om verder te gaan met deze mooie hobby.
Daarnaast werd Jo Wolters als vrijwilliger van het jaar 2018 gehuldigd. Jo zet zich al jaren in om wedstrijden te organiseren van zowel clubwedstrijden maar ook de laatste jaren de koppelwedstrijden voor open inschrijving.
De wedstrijden worden steeds drukker bezocht en dat zien we als vereniging graag.  Jo hartelijke dank voor je inzet en we hopen dat jij dit jaren blijft doen.

Na deze plechtigheden werd de avond voorgezet met het uitreiken van de prijzen van de 2 clubcompetities. De prijzen waren naast het inschrijfgeld gesponsord door Browning van Pelt.

De zomeravond competitie werd met glans gewonnen door Arjan Komen, runner up werd Tonnie Rombouts en als derde eindigde Jo Wolters.

Visser van het Jaar 2018 is geworden Jo Wolters, 2de werd Chris Verkoeijen en op de derde plaatst eindigde Leon Timmermans.

Er werd daarna nog lang nagepraat over van alles en nog wat. het feest liep op zijn eind en langzaam aan ging iedereen huiswaarts.