Uitwisselingswedstrijd HSV Vorstenbosch en HSV Veghel

2de UItwisseling HSV Vorstenbosch HSV Veghel
Deze wedstrijd is de tweede van het jaar en wordt gevist met vrije hengelkeuze

Loten: 12:00
Aanvang wedstrijd: 13:00
Einde wedstrijd: 17:00

Reglement
Het standaard wedstrijdreglement is van kracht zoals deze op de website van HSV Veghel te vinden is.

Inschrijven
Opgave is mogelijk via  Martien Fransen, telefoonnummer 06-19298004. Inschrijven mogelijk tot een half uur voor de loting. Inschrijfgeld kan op de dag van de wedstrijd echter voor aanvang van de loting worden betaald.

Prijsuitreiking
De prijsuitreiking zal plaatsvinden na de weging ter plekke. De vakverdeling dient nog te worden vastgesteld en is afhankelijk van het aantal deelnemers en de vakverdeling.

Let op, parkeren alleen aan de waterkant toegestaan

Datum (en tijd) Zaterdag 20-10-2018 13:00 uur t/m zaterdag 20-10-2018 17:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Zaterdag 20-10-2018
Inschrijfgeld €5,00